Шударга өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн төлөө газрын “Хэрэглэгчийн мэдээллийн 115 төв”-д нийт 88 иргэн хандсанаас 115 утсанд 67, чатботод 9, и баримт апликейшн 5, Засгийн газрын иргэд олон нийттэй харилцах “11-11” төвөөс 7 гомдол мэдээлэл ирсэн бөгөөд 35 иргэнд зөвлөгөө мэдээлэл өгч, 3 иргэний гомдлыг санал, хүсэлтээр хүлээн авч, 19 иргэний гомдол, мэдээлэл судлагдаж хариу өгөхөөр хүлээгдэж, 18 иргэний гомдлыг эцэслэн шийдвэрлэсэн байна.
Үүнээс 18 иргэний барааг шинээр сольж өгөх, засвар үйлчилгээ үзүүлэх болон иргэний гомдлыг бусад байдлаар ирүүлсэн шуурхай шийдвэрлэж 2,269,700 төгрөгийн мөнгөн хохирол барагдуулсан байна.
Ирүүлсэн гомдлыг салбараар нь авч үзвэл худалдаа үйлчилгээ 28, харилцаа холбоо 15, хөдөлмөр нийгмийн халамж үйлчилгээ 4, цахилгаан 4, банк, санхүү, даатгал 5, барилга 4, боловсрол 1, контор 4, түрээс 2, нийслэл төрийн үйлчилгээтэй холбоотой 2, СӨХ 5, шатахуун-3 НӨАТ 6, эрүүл мэнд 1, бусад асуудлаар 4 иргэн хандсан байна.