Өчигдөрөөс илүү маргаашийг
бүтээхийн төлөө

Стресс багасгах найман төрлийн хүнс

     Хүн хичнээн их дарамтад орно төдий чинээ хоолны дэглэм өөрчлөгдөн биед муу нөлөө их гардаг. Гэвч зөв хоол хүнс ууж идсэнээр таны бие махбодь сэтгэл санаа тайвширч гэрэлтэх боломж бий гэнэ.Тэдгээр гэрэлтүүлэгч хүнсний талаар зах зухаас нь хүргэе

Хар шоколат

Хар шоколат нь сэтгэл санааг тайвшруулдаг фенетиламин хэмээх химийн элемэнт агуулдаг. Хар байх тусам биед сайн ба калор багатай. Тэгэхээр гадуур хар шоколат хайхдаа 70 хувь "какао" -тээг нь авбал сайн гэнэ шүү.

Тослоггүй сүү
Аяга бүлээн сүү уухад биеийг амраадаг гэнэ. Судалгаагаар өдөрт дөрөв ба түүнээс дээш аяга сүү уусан эмэгтэйчүүд стрессд орох нь өдөрт нэгээс хоёр аяга сүү уудаг эмэгтэйчүүдээс хавьгүй бага байдаг гэнэ.

Болгосон овьёос/ Оатмил
  Карб нь серотонин хэмээх бодис нь гормон амраах, элдэв сөрөг зүйл бодогдуулахгүй байлгаж чаддаг давуу талтай гэнэ.

Салмон/яргай загас

Судлаачдын олж мэдсэнээр омега-3 хүчилтэй салмон загасны мах серотонины хэмжээг ихэсгэн элдэв стресснээс салгах тархийг амраах, хүч тэнхээ өгөх гээд олон давуу талтай гэнэ.

Хушга
Цусны даралт багасгахад сайн, зүрхний үйл ажиллагаанд сайн. Судалгаагаар авч үзсэний эцэст Америкийн Хүнсний Мэргэжлийн Хяналтын байгууллагаас хүн өдөрт 30 грамм хушга идэх нь биед сайн гэж зөвлөлөө.

Наранцэцэг
Тархины үйл ажиллагаанд маш сайн гэнэ.

Бууцай буюу спинач
Магни агуулсан ногоон спиначийг стрессний эсрэг биеийн эсэргүүцэх чадвар сайжирдаг гэж судалгаагаар гарсан байна.

Аньс
Хүний биед агуулагдах стрессний гормоныг багасгах чадвартай
 

0
Зөв, гоёЗөв, гоё
0
Савж уналааСавж уналаа
0
Хөөрхөн юмХөөрхөн юм
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

0 Сэтгэгдэл

Leave a Reply

Та сэтгэгдэл бичихдээ Монгол Улсын хууль болон ёс суртахууны хэм хэмжээг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй.