Зуны улиралд танд заавал хэрэг болох 11 зүйл

Зуны улиралд танд заавал хэрэг болох 11 зүйл

Зун цаг ирлээ. Зуны таатай улиралд аль болох их зугаалах байгалийн сайханд аялахыг хүсдэг л биз дээ. Гэхдээ дараа нь наранд түлэгдсэн, борлосон арьсаа хараад бага зэрэг сэтгэлээр унадаг уу. Тэгвэл дараах зөвлөгөөг хэрэгжүүлээрэй.

  1. Нарнаас хамгаалах тос хэрэглэ. Энэ нь таны арьсыг хөгшрөхөөс хамгаалдаг.
  2. Улаан лоолийн шүүсийг сүүтэй хольж, арьсаа арчвал цайхын зэрэгцээ зөөлөрч булбарай болно.
  3. Шумуулыг үргээдэг vнэр В1 витамин агуулсан хоол хvнс хэрэглэхэд ялгардаг байна. Үүнд элэг, исгэгч орсон хvнснvvд, бор будаа, ендег. В1 витаминыг дангаар нь хэрэглэсэн ч болно.
  4. Газраар хeл нvцгэн явах. Газрын гадаргууд электрон их хэмжээтэй байдаг бегеед энэ нь биед шингэснээр стресс тайлж, дархлаа сайжруулдаг.
  5. Гүзээлзгэнэ, яншуй, гоньд хэрэглэ. Энэ бүхэн амттай төдийгүй ашигтай. Зөвхөн бие организмд төдийгүй, арьсанд тань чухал нөлөөтэй.
  6. Орой бүр тараг, сүү уух. Энэ нь таны дархлаа сайжруулж, уураг нөхдөг. Мөн хоолны шингэцийг сайжруулж, кальци нөхөж тайвшруулдаг. Арьсыг ч хурдан цайруулдаг гэнэ.
  7. Жимс ногоо цоо шинээрээ байдаг тул едер бvр хоол, салат хэлбэрээр идэх хэрэгтэй.
  8. 9-11 цагийн хооронд том жижиггvй наранд биеэ шарснаар евел шаардагдах Д амин дэмийг нехеж дархлаа сайжирна.
  9. Нарсан ойд 20 минут зугаалахад гэрлэн биеийн эвдрэл бvхэлдээ нехегдеж сэргэдгийг эрдэмтэд баталсан байна.
  10. Хаана ч явсан идээ будааны дээжээ хангай дэлхийдээ ергеж елсеж ядарсан амьтанд буян болж яваарай.
  11. Голын урсгал харан стрессээ тайлж тайвшраарай.

Та сэтгэгдэл бичихдээ Монгол Улсын хууль болон ёс суртахууны хэм хэмжээг баримтална уу. Ёс бус сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Мэдээний сэтгэгдэлд “Монгол Ньюс” медиа групп хариуцлага хүлээхгүй.

Сэтгэгдэл бичих (0)

Илгээх

Энэ тухай